رادیو کادنا سر مدعی شده است که خوزه مورینیو حین بازی رئال مادرید و منچستر در سوبر کاب اروبا چندین بار به روی فاریادستیارش بر روی نیمکت منچستر گفته است :" خط هافبک رئال بینظیر است و ای کاش این دو نفر در تیم ما بازی می کردن که منظور اقای خاص ایسکو و کروس بودند." مورینیو بعد بازی هم در مصاحبه رسمی خود از خط هافبک رئال و اعضای ان تعریف و تمجید کرده بود