مورینیو حین بازی سوبر کاب خطاب به فاریا : خط هافبک رئال بی نظیر است/ ایکاش این دو تا (کروس و ایسکو) برای ما بازی می کردند
۵۴۵ بازدیدپنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - 0۶:۴۳
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
رادیو کادنا سر مدعی شده است که خوزه مورینیو حین بازی رئال مادرید و منچستر در سوبر کاب اروبا چندین بار به روی فاریادستیارش بر روی نیمکت منچستر گفته است :" خط هافبک رئال بینظیر است و ای کاش این دو نفر در تیم ما بازی می کردن که منظور اقای خاص ایسکو و کروس بودند."
مورینیو بعد بازی هم در مصاحبه رسمی خود از خط هافبک رئال و اعضای ان تعریف و تمجید کرده بود


