دیروز با درگیری فرزاد حاتمی و صادقی با هم، کمیته اخلاق هر دو را تا اطلاع ثانوی محروم کرد. با توجه به احتمال کم بخشیده شدن آنها، حاتمی امروز نمی تواند به میدان برود. با این شرایط تراکتور که بازیکن ذخیره ای در خط حمله خود ندارد، از قدرت تهاجمی این تیم بسیار کاسته می شود، و کارهای تاکتیکی آنها به هم می ریزد. فقط می توان گفت ممنون امیرحسین