رونالدو,عامل نبردن و نباختن
۱۷۵ بازدیدسهشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۴
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
در 5 بازی اخیر لیگ رئال 3 برد و 2 تساوی گرفته.که این دو تساوی در مقابل بیلبائو و آتلتیکو مادرید با حضور رونالدو بوده.که عده ای(البته به شوخی) میگویند که رونالدو عامل نبردن رئال بوده اما از طرفی رونالدو با پاس گلی که در مقابل بیلبائو داد و همینطور گلی که مقابل آتلتیکو زد باعث نباختن رئال هم شده است.


