
باز هم خبر خوب برای آرسنالی ها
۲۰۲ بازدیدچهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - 0۸:۵۷
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
بعد از تمدید قرارداد پر و توماس , قرارداد آرون رمسی هم به مدت ۵ سال دیگه تمدید شد
البته اینم بگیم که دستمزد هفتگی هم از ۵۰،۰۰۰ به ۱۰۰،۰۰۰ افزایش پیدا کرد


