اولي هوينس : با وجود عملكرد ضعيف ، دوگلاس تقاضاي افزايش حقوق داشت
۳۱۱ بازدیدیکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
اولي هوينس مثل تمامي موارد مشابه دهان به تمسخر از بازيكن ِ جدا شده باز كرده و گفته «دوگلاس كوستا توهم ِ بيش از حد خوب بودن داشت و با وجود عملكرد ضعيف ميخواست حقوقش زيادتر بشه ، به هر حال ازش متشكريم»
لازم به ذكره كه دستمزد داداشمون تو بايرن ٥ ميليون و تو يووه ٦ ميليونه يعني تفاوتي نداره ، تيماي انگليسي راحت ٩ تا رو بهش مي دادن .


