تاوان گند کاری
۳۲۷ بازدیددوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
از همون سال 2014 که نیمار به اون شکل عجیب رفت بارسا خیلی دوست داشتم بارسا یه جا ضربه ی اینکار و پنهان کاری و زیر و رو کشی نا جوانمردانش را بخوره. و حالا بعد 4 سال دنیا طوری چرخید که نیمار از دستشون بره و قیمت ها به همون سبب طوری بالا بره که که نتونن خودشون را ترمیم کنند. نیمار تازه اول قصه اس سوارز و مسی را باید کم کم به فکر جانشینشون باشن ، از اون طرف اینیستا و پیکه و آلبا . حتی با یک ملیارد یورو هم دیگه نمیتونن تواین قیمتهایی که خودشون مسببش بودن کاری بکنند.
بدونین دنیا دارمکافاته


