مهرداد بیت‌آشور در خصوص دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی گینه گفت: بازی خوبی بود، در دیدارهای تدارکاتی برد و باخت همیشه وجود دارد و این بازی می‌تواند برای ما محک و تجربه خوبی باشد.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی در این بازی تمام تلاش خود را کردند و چندین موقعیت به وجود آوردیم که آنها تبدیل به گل نشدند اما در مجموع بازی خوبی بود و با تداوم اینگونه بازی‌ها تا جام جهانی می‌توانیم از هر لحاظ آماده باشیم.

به نقل از فارس،بیت‌آشور افزود: اگر نکاتی که کادر فنی به ما می‌گوید گوش کنیم و در دیدارهای تدارکاتی تدابیر مربیان را به کار بگیریم قطعا می‌توانیم در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم.