
واقعا چرا یک همچین بازیکنی رو به تیم ملی دعوت نمی کردن؟؟
۳۴۵ بازدیدچهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۶
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
امروز به نظرم یکی از بهترین ها زمین بود
بدون 1% خطا در پاس دادن و دفاع کردن
واقعا کارش عالی بود
1سوپر گلم که زد
حیف نبود همچین بازیکنی فقط 6تا بازی ملی داشته باشه؟


