نمي دونم خوندينش يا نه ولي گفته يوونتوسيا جوري اومدن تو زمين كع انگار خيلي واضحه كه قهرمان ميشن و خودشون رو تيم برتر مي دونستن برا همين هربار كه عقب افتادن تعجب ميكردن و نميدونستن چجوري پاسخ بدن ، فقط اعتماد به نفس زيادي بود كه يوونتوس رو كشت