ورزش پستی و بلندی زیاد داره و نمیشه همیشه یه تیم اول باشه و غیره ...بارسا یه تغییر اساسی نیاز داره و یه پوست اندازی جدید چون بارفتن ژاوی و افت اینیستا خط هافبک ما دیگه مثل قبل نشد و پائولینیو میتونه یکی دو سال مثل یه مسکن باشه تا چند تا هافبک خوب بیاریم (البته از لاماسیا چون هیچ وقت بیرون از لاماسیا هافبکی در سطح ژاوی و اینیستا پیدا نمیشه و به سبک بارسا نمیخوره)...امسال اگه کوتینیو و دمبله هم بیان خط حمله هم دیگه عالی میشه و میریم واسه سه گانه...بارتومئو هم که بارسا رو کلا نابود کرد اگه بره عالی میشه و با بازگشت لاپورتا که به فلسفه ی باشگاه احترام زیادی قائله بازم میشیم همون بارسلونای قبل که شیش تا شیش تا به رئال میزدیم و.... همون فراتر از یه باشگاه...