تف به ساعت بازی. تف به کار صبح زود.
۴۵۵ بازدیدچهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
ظلمه خدایی دو تا الکلاسیو هست نمیتونم بخاطر ساعتش ببینم.
لعنت به بدبختی که باید ادم صبح زود بره سرکار


