روزای سختیه...ولی تو 30سال دیگه م جام نبری باز هم به عشقت زندگی میکنم و منتظر بازی بعدیت هستم ...عشق اون دوتا رنگته بقیه سوسول بازیه
۴۵۷ بازدیدچهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۸
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
بلوگرانا...عشق ابدی
????????????


