دوستان عزیز من رئالیم ولی مطمئن باشید كه بارسلونا با دو سه خرید خوب ظرف یكی دو سال بر میگرده به كیفیت سابق .....برای تمام تیمای مطرح این اتفاق طبیعیه و نزول ی تیم مرگ اون تیم نیست