فوتبالو فقط 90 دیقه واسه اوقات فراغتم میخواهم
۲۶۲ بازدیدپنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
نمیخواهم مثلا ادعای روش عن فکرا رو در بیارم ولی اقای بارسایی که انقدر سر برد و باخت حرص میخوری تهش چه بارسا همه رو ببره چه به همه ببازه هیچ چی به ما نمیرسه
الان که رئال داره جامارو درو میکنه ریالیا دارن حال میکنن اما یه دیقه به خوشون بیان میبینن هیچ منفعتی براشون نداره
یا مثلا کسایی هستن تو سایت که خیلی رو یه تیم تعصب دارن و هی باهاش حرص میخورن و خوشحالی میکنن و...بعد میان به کسایی که طرفدار تیم خاصی نیستن یا برد و باخت فرقی واسشون نداره میگن تو بچه ای یا طرفدار واقعی نیستی و از اینجور چیزا
اتفاقا اون که داره از فوتبال حالشو میبره و مثل شما حرص نمیخوره کارش درسته نه اونی که شیش ساعت تو فکر بارتومئو میره و حی فش میده و اعصاب خودشو الکی خورد میکنه
البته مسخرس که بگیم طرفدار خیچ تیمی نباشیم مثلا من خودم طرفدار این همه تیمم بارسا ببازه میگم بایرن هست بایرن ببازه میگم یووه هست یووه ببازه میگم هلند هست هلند ببازه هم میگم مهم نیست اخرش هیچی به ما نمیرسه :)))) دقت کن هیچی به ما نمیرسه
دیشبم بعد باخت اصلا یه ذره هم حرص نخوردم یا ناراحت نشدم چون تهش هیچی به ما نمیرسه
البته از حرفام بد برداشت نکنین من فقط میگم زیاد سخت نگیرید فوتبالو عشق و حالتونو بکنید اصلا هر روز تیمتو عوض کن و طرفدار تیمی شو که برندس خیلی خوبه والا این کار به جا اینکه الکی حرص بخوری و اعصاب خودتو خورد کنی
فوتبال چیز مهمی نیست هیچ سودی واسه ماها که فقط تو خونه نشستیم و داریم نگاه میکنیم نداره پس بهتره الکی اعصاب خودمونو حرص نکنیم
کارو بخاطر یه بازی بی معنی به فش و دعوا نکشونیم
و در اخرم میگم اصلا منظورم این نبود که طرفداری نکنید اتفاقا خیلی خوبه الان رئالیا دارن جام میبرن طرفداراش دلشون شاد میشه ممکنه حتی انگیزه هم پیدا کنن
ولی تا همین قدرش خوبه اینکه بگی تو سختی و ناراحتی با تیمم هستم و باهاش گریه میکنم و از اینجوز چیزا دیگه حرف الکیه
"فوتبالو 90 دیقه واسه تفریح بخواین سر فوتبال الکی حرص نخورید"


