جام ندیده نیستیم آقایان پرسپولیسی
۶۳۶ بازدیدجمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
یاد آوری برای دوستانی که معتقدند چون ترکیب بازیکنانی مثل طارمی مسلمان و احمدزاده یک قهرمانی برایمان آورده باید از همه گند کاری ها٬ توهین به تماشاگران و باند بازی ها چشم پوشی کنیم و نگذاریم تیم به حاشیه بره.؛
شاید شما دوستان کم سن و سال تو ده پونزده سال گذشته دو سه جام از پرسپولیس بیشتر ندیده باشید ولی برای ما قدیمی تر ها چیزی که کمتر دیدیم توهین به هوادار بوده.
خود من بازی هفته پیش رو استادیوم بودم و تنها اتفاقی که افتاد تشویق منشا بود نه توهین به بازیکن خاصی.
چرا باید با تصمیم باندی کل اینستاگرام بازیکن ها ریست فکتوری بشه؟
اگه اینستا و ما تماشاگرا بدیم٬ چرا زحمت نمیکشید کلا اینستا تونو ببندید تا ما هم نفس راحتی از حاشیه هاتون بکشیم؟
ما تماشاگرا بدیم ولی پولی که از بلیط ورزشگاه و سامانه که با کارگری و مسافرکشی میرسونیم دستتون خوبه؟
آقایان مسلمان، احمدزاده٬ بیرانوند و طارمی که مدام سه سال پیش و اون بحران های مدیریت سیاسی رو یاد آوری میکنید و منت میگذارید، سن شما قد نمیده ولی ما بهتر از شما هارو پرسپولیس دیدیم
منت نگذارید، بابت زحماتتون حقوق میگیرید و طبق همون پول ازتون انتظار بازی میره
وسلام


