![سرمربی دپورتیوو [ په په مل ] : ما تیم نسبتا قوی تری از بارسلونا تو سوپر کاپ اسپانیا بودیم ???](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fcdn.tarafdari.com%2Ftarafdari-static-files%2Fts1.tarafdari.com%2Fcontents%2Fuser244319%2Fcontent-article%2Fkhrystynw_rwnldw20_3.jpg&w=3840&q=75)
سرمربی دپورتیوو [ په په مل ] : ما تیم نسبتا قوی تری از بارسلونا تو سوپر کاپ اسپانیا بودیم ???
۲۴۸ بازدیددوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
سرمربی دپورتیوو [ په په مل ] : ما تیم نسبتا قوی تری از بارسلونا تو سوپر کاپ اسپانیا بودیم ???


