به گزارش مارکا، فلورنتینو پرز به استعفای راسل هم می‌‌پردازد: "وقتی‌ رفت، با وی تماس گرفتم و یک پیامک هم برای وی ارسال کردم. ولی‌ بعد از آن با هم صحبت نکردیم. فکر می‌‌کنم ناراحت بود چون در شرایط بدی قرار داشت و من همواره با وی ارتباط خوبی‌ داشته ام. اگر وی را ببینم، بغلش خواهم کرد. مطمئنم!"

پرز همچنین می‌‌گوید والدس به این دلیل بارسلونا را ترک خواهد کرد که بیشتر دیده شود.