
چلسی رابین ون پرسی را می خواهد
۲۱۲ بازدیدجمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - 0۷:۴۰
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
، به گفته دیلی میرر، چلسی جزو سه باشگاهیست که قصد دارند در تابستان پیش رو رابین ون پرسی را به خدمت بگیرند.
ون پرسی بعد از شکست یونایتد مقابل المپیاکوس گفته بود که از شرایط منچستر و بازی هم تیمی هایش ناراضیست.
با توجه به پروژه بازسازی منچستر به دست مویس، گفته می شود یونایتد حاضر است این مهاجم 30 ساله را بفروشد و حالا توتواسپورت از ایتالیا ادعا کرده که آبی های لندن قصد به خدمت گرفتن این بازیکن را دارند.
در تابستان چلسی قطعا حداقل یک مهاجم درجه یک جذب خواهد کرد و احتمال خروج سه مهاجم کنونی چلسی وجود دارد.
مورینیو در گفتگویی خصوصی که رسانه ای شد، گفته بود که "مهاجمی ندارد" و همین نشان می دهد که خوزه اصلا از شرایط مهاجمین تیمش راضی و خوشحال نیست.
گفته می شد آبی ها در تابستان برای جذب رادامل فالکائو دست به کار خواهند شد، مهاجمی که با 50 میلیون پوند به موناکو پیوست. ولی حالا شایعه علاقه چلسی به ون پرسی وجود دارد، مهاجمی که قیمتی بسیار ارزان تر از مهاجم کلمبیایی خواهد داشت. همچنین سابقه بازی و گلزنی در لیگ برتر را دارد.
با این حال آبی ها برای به خدمت گرفتن ون پرسی باید با یوونتوس و موناکو رقابت کنند.
در رای گیری اخیر دیلی میرر، 62 درصد کاربران این سایت بر این باور هستند که ون پرسی در تابستان یونایتد را ترک خواهد کرد.


