یه حسی بهم میگه هم گروهی های چلسی این تیم ها هستن
۶۱۸ بازدیدچهارشنبه ۰۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
پاریسن ژرمن_ آس رم _ لایپزیش
:/
تا فردا شب پست رو میزارم بمونه اگه حدسم درست بود که میزارم بمونه اگه هم نه که خدا نکنه اول فصل بازیهامون از اینگروه سختر نیوفتیم


