پاریسن ژرمن_ آس رم _ لایپزیش :/ تا فردا شب پست رو میزارم بمونه اگه حدسم درست بود که میزارم بمونه اگه هم نه که خدا نکنه اول فصل بازیهامون از اینگروه سختر نیوفتیم