این نوشته فقط خطاب به اون دسته از طرفداران بارساست که واقعا شخصیت دارن و حرمت خودشون و خانوادشونو نگه میدارن... شما چرا سکوت میکنید واقعا ؟ آیا این کثافت کاری هارو نمیبینید ؟ چرا هیچی نمیگین ؟ نادر کجا رفت واقعا ؟ جای خالیش بدجوری بین طرفدارای بارسا احساس میشه.... کاش به خودتون بیاین و بفهمین که فحش ناموس دادن اون هم از پشت کامپیوتر از غذا خوردن هم راحت تره... کاش بفهمین که ما هم میتونیم فحش ناموس بدیم.... کاش خودتون برای دفاع از شخصیت تیمتون یه کاری بکنین....