به گزارش خبرگزاری فارس، هاشم بیک‌زاده در حاشیه تمرین استقلال در جمع خبرنگاران در مورد دیدار با الریان قطر گفت: ما لیگ قهرمانان آسیا را خوب شروع نکرده‌ایم و بازی سختی در قطر داریم و برای برد به مصاف الریان می‌رویم. آنطور که شنیده‌ام الریان دو بازیکن خود را از دست داده و کاپیتان و شماره 10 این تیم رفته‌اند و جایگزین مناسبی هم پیدا نکرده‌اند.

وی ادامه داد: از مجتبی جباری و پژمان منتظری در مورد الریان پرسیده‌ایم و آنها می‌گویند می‌توانیم الریان را شکست دهیم.

بیک‌زاده در مورد شرایط روحی تیم استقلال گفت: می‌بینید که همه می‌خندند و شرایط روحی تیم خیلی خوب است.

مدافع استقلال در مورد اینکه ظاهرا مشکل مالی دارند، گفت: پول‌هایمان دیر یا زود پرداخت می‌شود. خود من فقط 35 درصد از قراردادم را گرفتم و به همه بچه‌ها همین شرایط را  دارند. این مشکلات حل می‌شود.