و این یوونتوسی های باحال
۲۷۳ بازدیدشنبه ۰۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
بعد از سه سال هنوز یوونتوسیا تعجب میکنن که الگری از همون اول به خریداش بازی نمیده. تو این سه سال باید به همه ثابت میشد که الگری کار درست رو داره میکنه ولی انگار نشده.
اینکه قبل بازی های ملی همون ترکیب سال گذشته رو بذاره امضای الگریه اصلا . پارسال عملا بازی با ساسوئولو بود که یکم جدیدا وارد ترکیب شدن. بذارید این بازی رو ببریم بعدا بقیه رو هم میاره کم کم . یادمون نره پارسال رو


