به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، ادن هازارد در دیدار بلژیک مقابل ساحل عاج آسیب دید ولی به گفته مورینیو مشکلی برای بازی امشب ندارد. ولی وضعیت داوید لوئیز مشخص نیست و شاید نتواند خود را به بازی برساند. مورینیو گفت: "هازارد خوب است، چند مشکل دیگر داریم، نمی دانیم این بازیکنان می توانند ریکاوری کنند یا نه، ولی هازارد خوب است، مشکلی ندارد." "برای من خوب بود که اشلی برای انگلیس بازی کرد چون مدت زیادی بود که بازی نکرده بود. 9 دقیقه بازی نکرد و 45 دقیقه بازی کرد و این خوب است. متاسفانه دیروز در تمرینات مصدوم شد و یکی از بازیکنانیست که فردا نمی توانند بازی کنند." "مشکل از یکی از رباط های جانبی اوست، بازی کردنش ممکن نیست و 8 تا 10 روز از میادین دور خواهد بود." "ما همیشه به تمایل و افتخار بازیکنان جهت بازی کردن برای تیم های ملی شان احترام می گذاریم، خیلی از اوقات آن ها به تیم ملی کشورشان می روند و با مصدومیت بر می گردند، داوید لوئیز برای مثال. او در چلسی مصدوم بود، چند بازی مهم از دست داد، برای مثال گالاتاسارای. به تیم ملی رفت و با مصدومیت برگشت، ولی این مشخصه بازیکنان و باشگاه ماست!" از سال 1990 تا به امروز تاتنهام موفق نشده چلسی را در استمفوردبریج شکست دهد. مورینیو در مورد بازی گفت: "ما می خواهیم تلاش کنیم و ببریم و باور دارم که آن ها هم همین کار را خواهند کرد. ما می خواهیم جایگاهمان در جمع 4 تیم برتر تثبیت شود و در حال حاضر بزرگ ترین تهدید برایمان تاتنهام هست، چون پنجم هستند، نزدیک ترین تیم به تاپ 4." "اگر بتوانیم جلوی آن ها نتیجه بگیریم، می توانیم بگوییم که تقریبا به طور قطع هدف قرار گرفتن در جمع 4 تیم را بسیار خوب بدست آورده ایم." مورینیو در مورد رکورد تاتنهام در استمفوردبریج گفت: "نمی دانم. شاید این تصادفی باشد چون تاتنهام همیشه تیمی خوب و رقیبی سرسخت است." "در سال های گذشته بازی ساده ای مقابل تاتنهام یادم نمی اید، پس بازی خیلی سختی است. من فقط می گویم ما باید تلاش کنیم که بازی بعدی را ببریم، حریف ما مهم نیست، مهم نیست در چه رقباتیست، مهم نیست در چه ورزشگاهیست. هیچ چیز مخفی نیست، ما می خواهیم بازی را ببریم، شاید نبریم ولی هدف بردن است." "در دو ماه گذشته می توانم بگویم که چند بازی با 2-4-4 بازی کرده اند، مقابل کاردیف و بازی برگشت مقابل دنیپرو." "در بقیه بازی ها فقط آدبایور مهاجم نوک بوده. نمی دانم می خواهند با چه سیستمی بازی کنند، ولی به طور واضحی می توان دید که از 3-3-4، 2-4-4 و 1-3-2-4 تغییر سیستم می دهند. آن ها این ظرفیت را دارند، بازیکنان خوب زیادی دارند و گزینه های فراوانی پیش رویشان است، پس مربی می تواند بازی به بازی تغییر سیستم بدهد بدون این که مشکلی برایش پیش بیاید." مورینیو که با توجه به بازی های ملی فقط دو روز برای آماده کردن تیمش برای این بازی وقت داشت، چندان از این مسئله راضی نیست. "یک هفته وقت بود، در این دو هفته هم فقط 1 بازی داشتیم، فقط می توانستم برای ملی پوشان صبر کنم که برگردند. خیلی خسته کننده نبود، ولی بعد از بازی های چهارشنبه شب بعضی از آن ها از قاره ای دیگر برگشته بودند و طبیعتا این گونه نمی شود خوب تمرین کرد، فقط باید به بهترین شکل ممکن خود را برای بازی آماده کنیم."