گری نویل که به کارشانسی فوتبال مشغوله تو قسمت هایی از صحبتاش گفت که بازیکنان آرسنال با بی رغبتی بازی می کنن و ونگر باید بازیکنایی که راضی نیستن رو هر چه سریعتر بذاره تو لیست فروش تا ذهنیت تیمش خراب نشه عقیده‌ی گری نویل رو بیشتر می‌پسندین یا نظر شوالیه‌های کیبوردی