
خیلی زود ازشون نا امید شدید
۵۴۳ بازدیدیکشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
بعضی از بایرنیا خیلی زود نا امید شدن به طوریکه بخاطر یه بازی میگن باید اینا کیمکت بشینن
هرسال قضیه همینه اما در اخر نشون میدن سطح فنی و کیفیت بالاشونو
حتی اگه ریبری هنوز رو فرم نباشه ولی روبنو بعید میدونم افت کنه هنوزم روبن بهترین وینگر راست دنیاس
خلاصه اینکه شایدم دوباره دو روز دیگه خامس خراب کنه همه میان میگن خامسو بندازین بیرون
خلاصه اینکه فرصت بدین به بازیکنا(البته فرصت ندینم فرقی نداره چون اخرش انچلوتی میدونه)


