آی اسپورت: مهدی رحمتی دوباره در تمرین استقلال به کانون توجهات بازگشته است. کاپیتان استقلال بعد از شکست برابر پدیده تنها عضو رختکن استقلال بود که در جمع خبرنگاران حاضر شد تا ضمن عذرخواهی از هواداران، آنها را به صبر و تحمل دعوت کند. اتفاقی که باعث شد علیرضا منصوریان بعد از اختلاف نظرهای فصل گذشته، دوباره خود را به کاپیتان تیمش نزدیک کند. حضور رحمتی و منصوریان در یک قاب شاید برای همه مخاطبان جالب بود. فصل پیش سرمربی استقلال در مقطعی کاپیتان تیمش را به خاطر یکسری اختلافات بیرون گذاشت تا نشان دهد که اقتدار دارد و از سوی دیگر اگر هرگونه ضعف و سهل‌انگاری از بازیکنانش ببیند حتی اگر آن بازیکن کاپیتان تیمش باشد، او را کنار می‌گذارد. اما این بار ورق برگشته است و منصوریان چهره بد فوتبال را در روزی احساس کرد که هواداران علیه او شعار دادند. در روزی که حرکت‌های عجیب منصوریان و رفتارش نشان می‌داد که خودش عزم رفتن کرده، پیام‌های بازیکنان دلگرمی شده برای آقای مربی تا بماند و ادامه دهد. حالا کاپیتان استقلال در تمرین به پیشواز سرمربی می‌رود و از او استقبال می‌کند تا ثابت کند که دلش با منصوریان است. چند روز پیش حرف‌هایی مطرح شد که نشان می‌داد دوباره یکسری از مسائل گذشته خودش را در استقلال نشان داده و شاید بعضی‌ها نخواهند منصوریان در استقلال بماند و نتیجه بگیرد. اتفاقی که برای مربیان قبلی هم افتاد اما این بار سعی می‌کنند نشان دهند که همه چیز در استقلال عادی است و همه می‌خواهند سرمربی جوان استقلال به کار خود ادامه دهد. کاپیتان آبی‌ها روز شنبه یکی از سرحال‌ترین بازیکنان تمرین بود و در جریان تمرینات گروهی دقایقی را نه به‌عنوان دروازه‌بان بلکه به‌عنوان بازیکن در کنار سایرین تمرین کرد تا انرژی و انگیزه او به بازیکنان منتقل شود. دیگر بازیکنان استقلال پشت سر او با جدیت برای آخرین فرصت منصوریان تلاش می‌کنند. منصوریان بعد از یک بحران شدید دوباره کارش را با استقلال آغاز کرد و امیدوار است در تعطیلات لیگ حلقه گم شده ماجرای ناکامی‌هایش را پیدا کند تا این فوتبال دوباره روز خوش خودش را به او نشان دهد. در این میان بازیکنان با تجربه استقلال از جمله رحمتی در این کار پیش‌قدم شدند و می‌خواهند که چهره استقلال شکست خورده را خندان نشان دهند.