مهدی کیانی
۸۱۹ بازدیددوشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
واقعا ادم کیف میکنه این مدل ادمارومیبینه از هیچی به بالا رسیدن بازم خودشونو گمنمیکنن و ساده وبی آلایش میمونن.برعکسش کسایی هستن که حالا به هر دلیلی تواین ممملکت به چیزی میرسن پز میدن و خودشونو بالا میدونن.خیلی امشب حال کردم دیدمش از همه بیشتر خاکی وساده بودنش


