نگاهی دیگر به خرید های پاریس
۳۱۶ بازدیدچهارشنبه ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ - 0۵:۵۱
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
یه دوستی گفته حال میده با این همه خرج به جایی نرسن ولی جواب واقعا چیه؟ جواب اینه
نرسن؟؟ همین الان به هدف اصلیشون که جلب توجه و قدرت نمایی و کسب در آمده رسیدن.
فتخ یو سی ال؟ امساله نه ، سال دیگه ، سال دیگه نه دو سال دیگه بالاخره به اونم میرسن تیمشون جوون و بسیار عالیه(نیمار،وراتی +امباپه و فابینیو) هرسالم که دارن تقویت میشن. چرا نرسن به اونم میرسن چه بخایم چه نخایم.
سیتی که چندین ساله داره خرج میکنه تا حالا کل خرجاش شده 1 ملیارد یورو.
پاریس به فرض خرید امباپه و فابینیو و بازیکنای گذشته را هم که بخایم حساب کنیم خرجش میشه 0/7 ملیارد یورو خونه پرش 1 ملیارد.
ناصر و شرکاش و شرکتهای قطری پولها و در آمده های ملیارد دلاری پشتشون خوابیده و تمام این خرج ها و جلب توجهات حتی میزبانی جام جهانی حساب شدس.
بعضی از دوستان حرص پول میخوردن باید بگم حرص پول اونا را نخورین اونا اگه احمق بودن اصن پولدار نمیشدن و پولشونم روز به روز زیاد تر نمیشد.


