متاسفانه تو این 2-3 سال اخیر اتفاقات بد برامون زیاد افتاده که هم در روحیه هوادارا و هم در روحیه تیم تاثیر منفی گذاشته.از شکستن شکستن پای داوید ویا بگیر تا سرطان آبیدال،رفتن پپ،رفتن آبی،عود کردن سرطان تیتو،مسائل مربوط به قرارداد نیمار و استعفای راسل،مصدومیت های مسی،خبر رفتن کاپیتان و حالا هم خبر سقط جنین فرزند اینیستا... برای تیمی که یه جو صمیمی و بدون حاشیه در رختکنش حاکم بوده،اینجور اتفاقات خیلی تاثیرگذاره.هرچقدر هم بخوایم بگیم بازیکنا حرفه ای هستن ولی خب باید اینم در نظر بگیریم که اونا هم انسانن و احساس دارن و اینجور اتفاقات ناراحتشون میکنه.در حال حاضر جو تیم ایده آل نیست.مسائل بیرونی در این چند وقت اخیر بیشتر از مسائل فوتبالی ناراحتمون کرده.به شخصه وقتی اینجور اتفاقات رو کنار هم میذارم انتظار نتایج ایده آل و بازی بی نقص رو از تیم ندارم.وقتی میتونم انتظار بازی های عالی و نتایج درخشان رو داشته باشم که همه چی در باشگاه و تیم خوب باشه.اما الان اینطور نیست.رختکنی که چند سال بود جو شادی رو داشت الان غمگینه.بازیکنای بارسا که رفاقتی قدیمی با هم دارند از رفتن دو تا از دوستای قدیمیشون در پایان فصل ناراحتن.والدس و پویول.اینیستا که گفته موقع رفتن والدس من گریه ام میگیره یا مسی میگه نبود پویول در داخل و خارج از زمین حس میشه.اینجور مسائل رو نمیشه نادیده گرفت. این بی انصافیه که این اتفاقات رو در نظر نگیریم و بیایم فقط به مسائل فنی نگاه کنیم.داشتن اعتماد به نفس و یک روحیه خوب یکی از عوامل موفقیت یک تیمه که ما در حال حاضر در این زمینه مشکلاتی داریم.بازیکن وقتی آرامش و روحیه نداشته باشه نمیتونه اون بازدهی کامل رو داشته باشه. واقعا نمیدونم چرا اینجور اتفاقات برای ما می فته؟ بعضی وقتا فکر میکنم که انگار تیممون رو طلسم کردند که همچین اتفاقای غیر طبیعی برامون پشت سر هم می افته!