
یه صحبت کوتاه با بارسایی ها ...
۲۷۱ بازدیدشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۱
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
سلام . میدونم الان همتون ناراحتید . حال من از شما بدتره اما میخوام بگم هنوز نا امید نشید ... درسته به تیمی باختیم که تو جدول برای سقوط نکردن میجنگه اما شرایط تیم الان اصلا جالب نیست . خداحافظی کاپیتان ... مشکلات اینیستا ... در ضمن ویروس فیفا رو هم نباید نادیده گرفت . تیم امشب افتضاح بازی کرد اما زندگی جریان داره . من امیدوارم بازیکنا خودشونو پیدا کنن و فقط بخاطر شاد کردن دل طرفدارا نهایت تلاش رو به خرج بدن . حالا نتیجه هم نگرفتن مهم نیست . مهم اینه تلاش کنند . اگه میخوان ببازن حداقل با یه بازی زیبا و درخور ببازن نه مثل امشب ... ما هنوز چیزی رو به اون شکل از دست ندادیم . تو فینال کوپا هستیم و تو لیگ قهرمانان هم فعلا شرایطمون بد نیست . هرچند
شانسمون برای قهرمانی تو لالیگا پایین اومد ... به امید روزهای بهتر ...


