جالبه که این آقای چمبرلین تو بازی این هفته مقابل لیورپول کاملا کم کاری کرد و حالا قراره لباس لیورپول رو بپوشه.آقای ونگر چیزی به عنوان مغز تو کلت هست یا نه؟؟