خديرا :”شايد تا دو ، سه هفته ديگر با تيم تمرين كنم “
۸۰ بازدیدیکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۵
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
مرجع خبري رئال مادريد : خديرا ديروز با برنامه اسپورتز استوديو در زد دي اف مصاحبه كرد و در مورد مراحل ريكاوري از مصدوميتش صحبت كرد .
هافبك رئال مادريد گفت :” احتمال دارد كه تا دو ،سه هفته ديگر به تمرينات تيمي برگردم . خوشبين هستم اما فشاري روي خودم نمي اورم .”
با اين كه زماني براي بازگشتش مشخص نشده است ، اما اميدوار است :”اگر به جام جهاني نرسم ، ناراحت خواهم بود . به تلاش ادامه مي دهم . “
در اين برنامه به صورت مستند در مورد نحوه تمرينات بازيكن رئال گزارش گرفته شده است . او ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر براي ريكاوري زانويش تمرين مي كند . خودش مي گويد :”تمرينات و فيزيوتراپي هاي ويژه را انجام مي دهم . نمي توانم نگران اتفاقي باشم كه دو ماه بعد رخ مي دهم . “
خديرا نه تنها از نظر روحي بلكه از نظر ذهني هم ريكاوري مي كند :” موفقيت در ذهنيت است . پيوستن به رئال مرا مستقل تر و پخته تر كرده است . “


