سلام وقت بخیر دوستان و مدیران عزیز من یک پیشنهاد جالب دارم نظرتون چیه وقتی یک پستی به صورت بی جا و کاملا واضح{بی دلیل} گزارش تخلف میشه اونی که اینکارو کرده رو مجازات کنین یا یه مدت اکانتش یا آیپیشو بن کنید چون واقعا اینکار باعث ناراحتی نویسنده و عصبانیت نویسنده میشه کیا موافقن؟؟؟ راستی عکسو حال کردین منم هاااااااا ;)))))))))))