
توجه توجه مخصوصا مدیران.....
۲۸۰ بازدیدیکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۱
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
سلام وقت بخیر دوستان و مدیران عزیز من یک پیشنهاد جالب دارم
نظرتون چیه وقتی یک پستی به صورت بی جا و کاملا واضح{بی دلیل} گزارش تخلف میشه اونی که اینکارو کرده رو مجازات کنین یا یه مدت اکانتش یا آیپیشو بن کنید چون واقعا اینکار باعث ناراحتی نویسنده و عصبانیت نویسنده میشه
کیا موافقن؟؟؟
راستی عکسو حال کردین منم هاااااااا ;)))))))))))


