به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی تبریز،‌ جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پیامی از اقدام به موقع شورای شهر تبریز در پرداخت مبلغ مصوبه در شورا شهر تشکر کرد.

نظمی در این پیام آورده است: شورای اسلامی محترم شهر و شهردار محترم تبریز در اقدامی به موقع به کمک تراکتورسازی شتافتند، طبق مصوبه شورای شهر تبریز مبلغی جهت کمک به تیم تراکتورسازی توسط شواری شهر تعیین شده بود، در حالیکه تیم برای برگزاری مسابقه حساس مقابل نمایندگان قطر و امارات راهی این کشورها هست امروز این مبلغ را دریافت نمودند، اقدام به موقع شورای شهر و شهرداری تبریز موجب تقویت روحیه تراکتورسازان گردید. بدینوسیله اینجانب مراتب تقدیر و تشکر خود را از اقدام حمایتی شایسته عزیزان اعلام می‌دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تراکتورسازی روز چهارشنبه در دومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف لخویا قطر می‌رود.

تزریق کمک مالی در شرایطی به باشگاه تراکتورسازی رقم خورد که این  تیم از مشکلات عدیده مادی رنج می‌برد و بازیکنان تراکتورسازی در مصاحبه‌های خود از این موضوع گلایه می‌کردند.