باخت بدی در انتظارمونه :/ (لیورپول)
۸۳۵ بازدیدشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
چقد خوشحالن چنتا سیتی فن که با اخراج بهترین بازیکنمون دارن میبرن
اون صلاح کند ذهن دوتا گل خراب کرد. کلاوان که رسما یه اتوبان احداث کرده تو دفاع. ای بابا ... اه
خلع سلاح شدیم. امیدوارم دیگه گل نخوریم. ابروریزی نشه :(


