چقد خوشحالن چنتا سیتی فن که با اخراج بهترین بازیکنمون دارن میبرن اون صلاح کند ذهن دوتا گل خراب کرد. کلاوان که رسما یه اتوبان احداث کرده تو دفاع. ای بابا ... اه خلع سلاح شدیم. امیدوارم دیگه گل نخوریم. ابروریزی نشه :(