خانه/اخبارآخه من موندم بازی رو چجوری میسازن باگ اینجوری داره؟؟؟؟۱٬۸۸۰ بازدیددوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۷NEW OLIVER KAHNاین مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.قوانین سایتآخه من موندم بازی رو چجوری میسازن باگ اینجوری داره؟؟؟؟