بارسلونا - چلسی بایرن مونیخ - رئال مادرید فصل 2012-2011 رو یادتون میاد که شاهد این 2 نیمه نهایی بودیم و واقعا هم بازیهای جذابی از آب دراومدن . چلسی در مجموع 2-3 بارسا رو شکست داد و صعود کرد . بایرن مونیخ هم بعد از اینکه در مجموع با رئال 3-3 کرد تو ضربات پنالتی موفق شد رئال رو ببره و بره فینال . به نظرتون امسال میتونیم شاهد تکرار تاریخ باشیم ؟