طرفداری- چهارمین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی یک هفته‌ای مازندران از ساعت 16 و 40 دقیقه امروز در ورزشگاه شهدای ساری برگزار شد.

در این تمرین پرسپولیسی‌ها در قالب سه گروه ابتدا به حفظ توپ و پرسینگ، سپس کارهای هوازی و سرعتی و تمرینات گل‌زنی پرداختند.

*حدود 500 هوادار با تجمع مقابل هتل سرخپوشان آنها را از هتل تا ورزشگاه شهدای ساری با در دست داشتن پرچم‌ها و نصب آنها بر روی خودروشان بدرقه کردند. البته با توجه به تعداد خودروها ترافیک سنگینی در اتوبان قائم‌شهر به وجود آمده بود.

*نیروی انتظامی امروز هم قرمزپوشان را از هتل تا ورزشگاه و بالعکس اسکورت می‌کرد. اما امروز نکته جالب این بود که یک دستگاه ماشین عروس نیز به اسکورت سرخپوشان پرداخت.

*پرسپولیسی‌ها در حاشیه تمرین امروز از مأموران نیروی انتظامی بابت همکاری‌شان و همچنین مسئولان برگزاری تورنمنت چهارجانبه سرداران بابت همکاری‌های لازم تقدیر کردند.

*قبل از اینکه پرسپولیسی‌ها به ورزشگاه شهدای ساری بروند یک دیدار در چارچوب لیگ دسته اول در این ورزشگاه برگزار شد.

*دروازه‌بان‌ها در تمرین امروز جداگانه تمرین کردند.

*پرسپولیسی‌ها قرار است فردا در اولین بازی خود در چارچوب تورنمنت چهارجانبه از ساعت 14 و 30 دقیقه به مصاف حریف لیگ یکی خود بروند.

*در حاشیه تمرین امروز علی دایی بارها به بازیکنان تذکر می‌داد که در هنگام حمله قدر فرصت‌های به دست آمده بر روی دروازه حریف را بیشتر بدانند و از آن بهترین استفاده را کنند.

علی دایی در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پس از سه تمرین در مازندران اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و دو بازی دوستانه که قطعا در آینده می‌تواند به ما کمک کند را پیش رو داریم. از طرف دیگر تمرین در چمن مصنوعی نیز بسیار خوب بوده و امیدوارم به اهداف خودمان در این اردوی خوب برسیم.

دایی درباره مصدومان پرسپولیس گفت: بابت چند بازیکن خوب‌مان که مصدوم هستند فقط باید بگویم متاسفم که این بازیکنان با این شرایط مواجه شدند. اما باید همه تلاش کنیم تا با آمادگی کامل در سه بازی آینده به میدانم برویم.

دایی ادامه داد: ما هر چه در توان داریم باید به کار بگیریم تا با خوشی اردو و لیگ را تمام کنیم که امیدوارم به هدف‌مان در این اردو و سه بازی آینده با تلاش بچه‌ها برسیم. خوشبختانه تا امروز همه چیز در اردو خوب بوده و امیدوارم تا روز آخر همین‌طور رو به جلو حرکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدمهدی سیدصالحی و محسن مسلمان دو بازیکن پرسپولیس هستند که به دلیل مصدومیت در اردوی مازندران قرمزپوشان را همراهی نکردند. با توجه به جدیدترین اظهار نظر پرسپولیس سیدصالحی قرار است تا انتهای هفته فقط فیزیوتراپی و آب‌درمانی کند اما محسن مسلمان پس از بررسی متخصصان قرار است به زانوی خود در هفته جاری یک آمپول تزریق کند.

همچنین سیدجلال حسینی نیز پس از بررسی مصدومیتش باید تا انتهای هفته فقط آب‌درمانی و فیزیوتراپی را در دستور کار خود انجام دهد.

شنبه هفته با بازگشت قرمزپوشان وضعیت این سه بازیکن کاملا بررسی و برای تمرینات آینده آنها تصمیم‌گیری خواهد شد.