پارسال با تیم دوم راحت تیمای ضعیف و متوسط نظیر ته لیوان(لوانته) رو میبردیم چون خامس داشتیم موراتا داشتیم امسال حتما باید همه بازیارو تقریبا فیکس بریم تازه امیدمونم به بیل و بنزما باشه که نهایتا معلومه موفقیتا فصل قبل تکرار نمیشه