بر اساس گزارشها مارسلو كاپيتان دوم رئال مادريد پس از دريافت كارت قرمز در ديدار تيمش با لوانته، چهار جلسه از همراهي تيمش محروم شد. كاپيتان ها بايد نماد و الگوي اخلاق و ارزش باشند نه اين بد اخلاقي ها. اينم ميخواد مثل راموس ركورد دار كارت قرمز و زرد بشه