با سلام طی چند سال و چند ماه اخیر یواخیم لو از یه سری بازیکن برای تیم ملی المان استفاده کرده (به استثنای هورن ) که بنده تا جایی که به یاد داشتم اسم 37 بازیکن رو نوشتم . قسمت سختش اینجاست که برای جام جهانی باید 14 بازیکن از این 37 بازیکن حذف بشوند . البته حذف چند نفر اصلا سخت نیست، مگر اینکه یواخیم لو تصمیمی عجیب و غریب بگیره . اسم این 37 نفر به ترتیب زیر است : نویر *تراشتگن* هورن* تراپ* لنو ماروین پلان هارت* یوناس هکتور* هوملس* بواتنگ *زوله *هوودس* رودیگر *مصطفی* هنریکس* کیمیچ کروس* گوندوگان* وایگل*خدیرا *رودی* امره جان دراکسلر *رویس* گوتزه *شورله* اوزیل* مولر* برانت* سانه* نبری* گورتسکا *امین یونس * دمیربای*اشتیندل ورنر *گومز* واگنر به نظر شما 14 بازیکن حذف شده از بین این بازیکنان کیا هستند ؟ (فرض بر آمادگی تمام این 36 بازیکن است و اینکه حتما باید 3 دروازبان توی جام جهانی برده بشه )