طرفداری- بازیکنان نفت تهران در صورت کسب هر پیروزی در بازی‌های لیگ مبلغ یک میلیون تومان پاداش خواهند گرفت. این وعده‌ای است که مالکان جدید باشگاه نفت تهران به بازیکنان این تیم داده‌اند تا آنها با روحیه و انگیزه بهتری بازی‌های لیگ را ادامه دهند.

به گزارش تسنیم، بعد از بازگشت دوباره علی کریمی به تمرینات نفت تهران 8 بازیکن این تیم کنار گذاشته شدند و این در حالی است که دو بازیکن دیگر هم در خطر اخراج قرار دارند. این نفرات هنوز نتوانسته‌اند در تمرینات نظر کریمی را به طور صددرصد جلب کنند و در صورت ادامه این روند از لیست تیم‌شان کنار گذاشته خواهند شد.

به زودی سرپرست تیم فوتبال نفت مشخص خواهد شد تا در بازی با گسترش فولاد روی نیمکت این تیم بنشیند. این در شرایطی است که کریمی هنوز مربی بدنساز تیمش را انتخاب نکرده و علیرضا امامی‌فر به عنوان دستیار اول او  تمرینات تاکتیکی و بدنسازی را طراحی می‌کند.