
دیشب خواب دیدم بارسا از گروهش صعود کرده و تو دور یک شانزدهم افتاده با...:))
۷۶۰ بازدیدسهشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
آرسنال:)اصلا ارسنال نیست تو لیگ قهرمانان نمیدونم چرا خوابشو دیدم:)))
بازی 3-3 شد:)گل اول اونا رو گریزمان زد:))گل دموشونو امباپه زد:))گل سوم رو لمار زد:)یعنی ما با ارسنال بازی کردیم همزمان با اتلتیکو و پاریس و موناکو هم بازی کردیم:))
تو خواب گیج شده بودم.اینیستا گل میزد شمارش 8 بود ولی مسی خوشحالی میکرد که انگار اون زده:)
خدا بخیر بگذرونه:)


