آرسنال:)اصلا ارسنال نیست تو لیگ قهرمانان نمیدونم چرا خوابشو دیدم:))) بازی 3-3 شد:)گل اول اونا رو گریزمان زد:))گل دموشونو امباپه زد:))گل سوم رو لمار زد:)یعنی ما با ارسنال بازی کردیم همزمان با اتلتیکو و پاریس و موناکو هم بازی کردیم:)) تو خواب گیج شده بودم.اینیستا گل میزد شمارش 8 بود ولی مسی خوشحالی میکرد که انگار اون زده:) خدا بخیر بگذرونه:)