يه بار ديگه ميگم، به برانكو به جاي كلوپ ليور رو ميدادن، بعد دو سال تيم خيلي بهتري ميساخت. برانكو، چقد تو كاربلدي؟؟ چجوري تووو ايران با اين كمبود امكانات و كارشكني حكومتي ها اين تيمو ساختي؟؟ بخدا كلوپ بايد بياد شاگرديتو كنه و ياد بگيره تيم يكدست ساختن در ٢ سال يعني چي. تعويض كردن و روند بازي رو عوض كردن يعني چي. و مهمتر از همه، ١٠ نفره وا ندادن و بازي رو بردن رو تلمذ كنه. #برانكو_ اين #كلوپ_اوت (هشتگ ها شوخيه)