برانكو
۳۰۱ بازدیدسهشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
يه بار ديگه ميگم، به برانكو به جاي كلوپ ليور رو ميدادن، بعد دو سال تيم خيلي بهتري ميساخت.
برانكو، چقد تو كاربلدي؟؟ چجوري تووو ايران با اين كمبود امكانات و كارشكني حكومتي ها اين تيمو ساختي؟؟
بخدا كلوپ بايد بياد شاگرديتو كنه و ياد بگيره تيم يكدست ساختن در ٢ سال يعني چي. تعويض كردن و روند بازي رو عوض كردن يعني چي.
و مهمتر از همه، ١٠ نفره وا ندادن و بازي رو بردن رو تلمذ كنه.
#برانكو_ اين
#كلوپ_اوت
(هشتگ ها شوخيه)


