هیچ توجیه برا مصدومیت ها نبود شخص الگری ماه هاست داره اشتباه میزنه. از لحاظ فنی مربی توانایی هست ولی از لحاظ لج بازی و شعور و روحیه لنگه نداره
۶۶۷ بازدیدسهشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
واقعا یه مربی لج بازه تصمیمات غیر عقلانی خیلی میگیره
در کل اصلا هم بلد نیست تیم رو بعد گل خوردن مدیریت کنه.
ینی یووه هر بار گل بخوره. حتی 1 گل باید بریم تو ۵ ۶ گل
فقط بلده یه مشت بچه بیاره تو زمین وقتی هنگ میکنه
اخه کدوم خری استورارو میاره تو زمین. نیمه اول کجا بعد اومدن استورارو کجا
اونم از ترکیب داغون
بن عطیه بدرد چلو کبابی تو لبنان میخوره نون لبنانی درست کنه با سمبوسه بده دس مردم تپه هایی از دفاع ایتالیایی به نمایش گذاشت تو ۳ گل مقصر بود
در آخر خواهشا جو گیر نشید بگید برناردسکی و داگلاس چپ و راست باشن در حال حاضر مانژو ۲ لول بالاتر ایناست
شخصصصص الگری مقصر هست و باید به گردن بگیره.
ببینیم تا کجا ادامه پیدا میکنه لج بازیش
تو فینال ترکیب بد ریخت ۳۴۳ بونوچی اعتراض کرد. تا دسته خوردیمش جا اینکه درس بگیره بونوچی اخراج کرد از تیم
واکنش یوونتوس به عقب افتادن خیلی بده انگار 10 نفره میشن اصن میگن تموم ول کن بازیو بریم خونه دگه
علنا با استورارو ده نفره کرد تیمو
باز هم درس نمیگیره بخدا


