طرفداری- مالک باشگاه نفت طلاییه کلیه بلیتهای تماشاگران ورزشگاه تختی را خریداری کرد تا هوادارانی که قصد دارند بازی امروز نفت مقابل گسترش فولاد را از نزدیک تماشا کنند به صورت رایگان بتوانند به ورزشگاه بروند.
به نقل از فارس، مالک باشگاه نفت به احترام علی کریمی و هواداران او این کار را انجام داد.



