
خدا با ما بود(حتما بخونین دلتون خواست نظر هم بدین)
۳۸۸ بازدیدسهشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۴
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
یکی از فراموش نشدنی ترین خاطرات من از رئال مادرید هفته 37 لالیگا در فصل 2006/2007 هست ؛ رئال مادرید و بارسلونا هم امتیاز بودن و در هفته 37 رئال مهمان ساراگوسا بود و بارسا میزبان اسپانیول بود .
رئال مادرید 2-1 از ساراگوسا عقب بود و بارسا با هندبال مسی 2-1 از اسپانیول پیش بود ، همـه چیز محیا بود تا بارسـلونا و مسی لالیگا دیگری رو به ویترین افتخارات خودشون اضافه کنند !
شاید در حالت عادی مسی باید به خاطر گلی که ناجوانمردانه ای که زد مورد انتقاد قرار میگرفت اما خب طبیعی بود که روزنامه های زرد این نیرنگ را با گل معروف مارادونا مقایسه کنند و بهش لقب دست خدا را بدهند !!!
مهم نیست که این گل دست خدا نامیده شد ؛ خدا با ما بود ! دقیقه 90 نیستلروی گل تساوی رئال رو به ثمر رسوند و فقط 10 ثانیه طول کشید تا اسپانیول هم گل مساوی رو به بارسا زد و رئال صدرنشین باقی موند
من اون شب خدا رو دیدم ... من اون شب به معجزه ایمان آووردم


