افسوس.. همه چیزی که تو 70 سال میلیونها نفر با خون دلشون ساختن، در عرض 1 سال و توسط 1 نفر داره نابود میشه. ساختن همیشه سخت بوده، این ویران کردنه که ساده است.. الانه که یه سری اساتید جامه دران و لبیک گویان میریزن تو صفحات، که آقا باید از داشعلی حمایت بشه. بکنید... مسیر خوبیو در پیش گرفتین. دشمنِ دانا بلندت میکند بر زمینت میزند نادانِ دوست