پ.ن1: شعبه دیگری دارد خوبشم دارد. همین سه ماه پیش داداشش از العین شیش تا خورد!میگم یه وقت زشت نباشه حتی ذوب آهن هم لذت شیش تا زدن رو چشیده ولی بعضیا فقط متحملش شدن? ‏پ.ن 2: همونجوری که دو سال پیش این موقع پارس جم لیگ دو بود و الان لیگ برتره شاید دو سال دیگم استقلال بین ما نباشه، بیاید قدرشو بیشتر بدونیم.