ناراحتم ؛ ناامیدم ... خیلی دوست داشتم دانشگاه شهید رجایی یا دانشگاه فرهنگیان قبول بشم تا بتونم تدریس کنم ولی نشد ؛ ای کاش قبول شدن تو اون دانشگاه ها مثل سابق اینقدر سخت نبود تا قبول میشدم یه سوالم داشتم این که الآن یه گوشی خوب بخرم یا لپ تاپ خوب یا هیچکدوم ؟